Ga naar de inhoud

IK WERK GELUKKIG IN DE HORECA

Voor horecaliefhebbers die met elkaar willen gaan voor een fijne plek waar gasten én medewerkers zich thuis voelen en waar ruimte is voor verbinding en ontwikkeling!

WERK JIJ GELUKKIG IN DE HORECA?

De horecabranche heeft een steeds minder aantrekkelijk imago gekregen. Voor personeel, voor gasten en voor ondernemers. En dat is zonde.

Met het aanbod uit de reeks  “Ik werk gelukkig in de horeca” halen we de bijbaantjescultuur uit de horeca en zetten we in op een 5 sterren mindset voor de lange termijn.

Nu meer dan ooit willen mensen verder komen en zichzelf ontwikkelen, als professional, maar ook als persoon.

Er zijn verschillende manieren om het imago van de horecabranche te verbeteren, maar opleiden is de belangrijkste. Door te investeren in personeel en gastbeleving kan de horeca weer de mooie bruisende wereld worden die het hoort te zijn.

ONZE MODULES:

Ik werk gelukkig met gasten
Ik werk gelukkig in een team
Ik geef gelukkig leiding
Ik blijf gelukkig in de Horeca

Waar loop jij tegen aan?

Herken je dit ook? Doe jezelf dan een plezier en start met het bouwen van een goedwerkend team die vakmanschap uitstraalt en het plezier in het werk overbrengt op de gasten.

M&GAsset 14

4 modules
los te volgen

M&GAsset 15

livedagen in
kleine groepjes

M&GAsset 18

certificaal van deelname

M&GAsset 13

verschillende tarieven

Leren én implementeren

Opleiden doen we met één doel: resultaat bereiken met datgene wat nodig is. Met inspirerende praktijkdagen zorgen we ervoor dat je niet alleen de juiste kennis opdoet en mega-geïnspireerd raakt, maar dit ook daadwerkelijk de dag erna kunt gebruiken.

BEGELEIDING

Deze opleiding wordt gegeven door specialisten in het vak.

Nienke is naast docent voor deze training ook docent Leermeester en gespecialiseerd in NLP, persoonlijke ontwikkeling en hoe dit in de Horeca kan worden verbeterd.

Suus is horeca-marketing specialist en heeft jarenlange ervaring in gastvrijheid- en omzetverbeteringstrajecten.

Ontdek...

hoe je medewerkers gemotiveerder en betrokkener raken, waardoor je ook aantrekkelijker wordt voor gasten. Dit zorgt niet alleen voor een betere ervaring, maar ook voor merkbaar én meetbaar resultaat voor jou.

hoe er een hechter teamgevoel ontstaat, waarbij mensen zich veilig voelen om te excelleren in datgene waar ze goed in zijn, en te mogen aangeven waar zwaktes liggen, om vanuit daar samen te gaan werken.

hoe je een aantrekkelijker bedrijf wordt voor nieuwe teamleden, doordat je beter begrijpt wat voor mensen echt belangrijk is om te komen werken en waar die secundaire arbeidsvoorwaarden uit zouden kunnen bestaan.

INTERESSE?

We bieden deze opleiding aan in verschillende modules die los te volgen zijn. Onze tip? Start met de module “ik werk gelukkig met gasten” en kijk daarna waar je vooral aan wilt werken.

IK WERK GELUKKIG MET GASTEN

Een inspirerende gastvrijheidstraining voor het hele team, waarin motivatie en gastgerichtheid centraal staan.

IK WERK GELUKKIG IN EEN TEAM

Een verbindende training die inzicht geeft in elkaars talenten en zorgt voor een sterker team met minder verloop.

IK GEEF GELUKKIG LEIDING

Gericht op persoonlijk leiderschap, motiveren en inzicht in andere gedragsstijlen.

IK BLIJF GELUKKIG IN DE HORECA

Een inspirerende training, gericht op drijfveren en intrinsieke motivatie.

Wat is het resultaat?

  • Teamleden zijn gemotiveerder en in staat te reflecteren op eigen gedrag en hiermee ook structureel een positiever resultaat te bereiken bij gasten.
  • Je bent zekerder van de kwaliteit die je levert, staat achter je team en bent minder kwetsbaar voor negatieve reviews.
  • Je bent aantrekkelijk voor nieuw werknemers. Er heerst een beter teamgevoel en er is oog voor ontwikkeling, waardoor je een goed aanbod kunt doen aan nieuwe teamleden.

Neem contact met ons op voor een gesprek én een offerte op maat.